Åsikter

Okej, tänkte ta upp saker som jag stör mej hos vänner :

Kompisar som säger att dom inte kan smsa/ringa pga av att man inte har comviq. asså vafan, de e stört, bara för att man inte har comviq, behöver man inte kunna smsa med den kompisen, bestämma när man ska träffas osv.
Jag tycker att det är väldigt barnsligt. Jag har comviq, men jag smsar med mina kompisar som inte har de, visst, de kommer hem en telefon räkning, men den är ju inte så farlig, eftersom det kostar inte ens så mkt att smsa te andra nät. Och någon gång måste man ju ta slut på sina pengar i mobilen eftersom man måste ju fylla på den, elr har ni som är såhär, pengar ett helt år eftrsom ni inte slösar de på att ringa o smsa ?? :s

Kompisar som dissar en för
andra. Visst, jag var en sån förut, men när jag hörde ordfrasen "behandla andra som du själv vill bli behandlad" så slutade jag. Och jag gör inte så längre, eftersom de e dumt. Känner folk som dissar en för andra, asså då menar jag flera -.- o jag fattar inte liskom hur en tänker då. Om man liksom har bestämt att man ska vara med någon och sen liksom fixar sej och gör sej klar, så ringer någon i typ sista minuten och säger - förlåt men asså jag hade glömt bort att jag skulle vara med henne/honom. och då blir man så jävla sur, jag skulle fan aldrig mera vilja träffa en sån person. Det har hänt mej två gånger tidigare tror jag... vill inte att de ska hända igen...

Kompisar som tar upp saker som hände för länge sen. Okej, jag tar upp t.ex när jag dissade vännerna för andra, jag slutade med det, och sen börjar alla tjata på när jag också var en sån så dom gör samma sak -.-
Kan man inte växa upp och liksom lämna saker som har hänt bakom sej? man kan ju endå inte fixa dom, liksom, man kan ju inte ändra på saker man redan har gjort. Jag har ju ångrat en massa saker som jag har gjort i de förflutna, och visst, man kan inte ändra på dom längre och man lämnar dom där. Jag känner ett par som verkligen drar upp gammla händelser och klagar på att man själv har gjort de. Asså j*vla idioter.

Kompisar som skriver anonymt och annars leker att man e kompisar. Jag gjorde det en gång, men man blir ju inte riktigt glad över att trycka ner andra, elr det finns ju sånna också -.- haha, några av mina "kompisar" har skrivit elaka saker anonymt och sen typ om man träffar dom dagen efter så leker dom som ingenting har hänt. Visst, jag tar inte åt mej saker som alla idioter tycker att de e kul att skriva dumma saker. Man ser ju fortfarande på IP vem de är, så är man helt dum i huve. Och om man inte ens vågar skriva sin blogg och sitt namn, har man ju verkligen problem att stå för sina saker. HAha, vill inte ens vara me sånna, och jag tror inte att många andra vill de heller.

nu har jag skrivit om vad jag tycker om dessa saker, och jag bryr mej inte ett skit om vad ni tycker bakom era dataskärmar. Alla har sina egna åsikter.


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0