Diet

Hmm,  jag kom på att jag vill gå ner under sommaren till 50 kg, och det har ju inte gått bra, jag har ju bara typ ätit godis o allt -.-
Men jag tänkte att jag kunde börja min diet nu när skolan börjar. Tänkte skriva lite här :

1.  Jag tänkte börja träna lite, typ jogga, och kanske yoga elr pilates om man någonstans får tag i de..
2.  Jag får bara äta godis, skräpmat och annat gott en gång om veckan bara, har inte bestämt dag än, annars får  jag äta hälsosamma nötter, frukter och grönsaker.
4.  Helst äta så lite som möjligt om dagen, helst lite youghurt och oboy te frulle och sen middag.

och som sagt ska den här dieten börja när skolan börjar, undra ens hur den kommer att gå ;)


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0