Shoppade ju?

Idag var jag och shoppade lite nya kläder te skolan o så, ska shoppa senare också, eftersom fick inte med allt.. Iallafall kan ja visa de jag köpte :)


hmm, undra vad som finns i??


småsaker, 3 armband från punktshop - 15 kr styck och örhängen från H&M - 49,50kr


linne från H&M - 99 kr


2 kjolar från H&M - den svarta kostade 69,50kr och den rosa kostade 99kr


shorts från stadium - 99kr


en väligt dålig bild på en rosa munkjacka som jag köpte från cubus - 149kr


Basic skor från H&M - 129 kr

De va allt ja köpte, ska få pengar av mamma senare o så, så någon som vill gå och shoppa då?? :)

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0