18- grader

Nu e jag hemma igen, efter en crazy kväll hos nadja.

Igår så träffAde ja nadja i TC o sen gick vi vidare te en resturang där vi skulle äta middag typ, o de blev tacobar. De e skiiiiiit goooottt, jag rekomenderar! Sen så åt vi där och efteråt så tog vi tuben te friddan o köpte godis. Sen åkte vi tebaka te TC där vi tog en gashh o sen åkte vi hem te nadja. Har nog fleeeraaa tiotal me bilder som vi tog, jag menar, vi verkligen bombade -.-
hemma hos nadja så bombade vi me bilder, satt vi data, lyssna på musik, färgade nadjas hår mörkchokladbrunt, skit fint :) o flumma :p

På kvällen så satt vi i nadjas säng o käka godis o drack energidricka så berättade ja om jämtland, u know, min släkt bor ju där, så berätta om alla övergivna ställen o sånt XD så satt vi o smsa o ringde te alla? haha
Vi skulle dygna men vi orkade inte efter 04.00 mera, så vi sa godnatt te dom som va vakna o läggde oss :p

BILDBOMB
nu tar vi del 1 av alla webbcamerabilder som vi tog igår o idag, sen kmr ni få en fortsättning på bilder från min lur o sen från dom senaste dagarna, så idag blir de för mesta dels bara billderr.











Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0