Blogggande

Dag 01 – Vem är jag?
Dag 02 – Min familj.
Dag 03 – Min första kärlek.
Dag 04 – Något som får mig att le.
Dag 05 – Min blogg.
Dag 06 – Ett drömförhållande.
Dag 07 – Min bästa vän.
Dag 08 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 09 - Min skola.
Dag 10 – Mina framtidsplaner.
Dag 11 – Något jag saknar.
Dag 12 - vad är kärlek?
Dag 13 - I min handväska.
Dag 14 - Den här veckan
Dag 15 - Min favorit plats
Dag 16 – Detta ångrar jag.
Dag 17 – Den här månaden.
Dag 18 – Ett ögonblick.
Dag 19 – Det här upprör mig.
Dag 20 – Det här får mig att må bättre.
Dag 21 – Det här får mig att gråta.
Dag 22 – Mina rädslor.
Dag 23 – Min favoritplats. 
Dag 24 – Det här saknar jag.
Dag 25 – Mina ambitioner.
Dag 26 – Ett sista ögonblick.


hhaha, ska följa den XD då får ja något o skirva om inatt.iallafall, ska börja nu :d

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0