Diissikera

Jag förstår inte hur man kan göra de, det e ju fett synd om djuret, man leker runt med doms inälvor.
O vi diissikera me kalvögon idag. Tänk stackars kalv som inte har fått leva klart sitt liv, nej men de skulle bli något att skära i, i någon skola -.-
Liksom, vill någon att man ska leka med doms inälvor? nej det tror ja inte.  Bara för att djur inte kan prata o liksom ha testamente o allt som vi människor har, de skulle ju se dumt ut, jag lovar att alla skulle tycka de.
Ögonen va stora som golfbollar, de visste jag inte, o dom stank, skit illa. Man började må illa över att komma in i klassrummet !

Iallafall, höll på att börja böla när ja fråga läraren om ja måste sitta där inne,, garva inte.

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0