DISCO PÅ VÅR GÅRD


                    FRAUENARZT & MANNY MARC - DISCO POGO (ORIGINAL SONG)

Vi gjorde en dans te den här låten, hahah o-m-g. Kommer nog aldrig setta ut den hära, skit pinsam men endå skit roligt, haha, jag dör av garv när ja ser den !
Jag dansar runt med den dära hårfärgnings tröjjan. Den e skit liten, så den blir som en magtröjja, haha, tur att man har en fin mage ;) o sen så har jag också hårfärgen i håret, hahahahah.


det där är allting ni får av den, 4 bilder :p

Sen så gjorde vi också en video då vi "sjöng" te låtar på min spotify lista? Eller vi sjöng inte, vi mimade XD karoke utan ljud. Iafall, vi får se om ja setter upp den. pallar iafall inte setta upp den nu, haha, e trött faktiskt..

hah, de e lite bilder från den videon.. hahahhahahaha. vi lutade huvudet helt omedvetet åt samma håll samtidigt under en låt XD garvar också åt den, så roliga !

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0