Fucking ärr

Jag gillar inte ärr. Har typ flera stycken, dom kmr aldrig försvinna ! :( Två stycken från när jag bröt min arm, en från när syrran slängde dörren, två stycken från vattkoppor, och en från när jag sågade mej på handen, najss. Men det på positivt att dom inte syns så bra, för de e ju itne sådär jätte snyggt. Tillexempel när man för kejsarsnitt få får man ju världens ärr på magen, o då kan man ju aldrig se snygg ut i bikini längre eftersom de finns ett stort ärr över hela magen?
iallafall, ville bara dela med mej av vad jag just tycker om ärr :)



Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0