Haha, onlineparty

Igår bloggade jag nästan ingenting, men de va bara för att jag var hos Nadja hela kvällen, o då ska man inte vara så osocial :p
iallafall, träffade henne i fridhemsplan o sen drog vi te TC o vidare te haninge. Sen gick vi te donken o ja fick glass, o sen spelade vi lite TV spel o sen drog vi o vaalde filmer och sen hemåt. När vi kom te nadja så typ åt vi o drog ut igen, o tog me pulkan, hah XD
Vi gick te videobutiken o köpte godis o hyrde filmer, o drog te en JÄÄÄTTTTEEE STTOOORR o BRANT backe. HAHAHAHHA, första åket va skit fail. Vi båda satte oss o åkte neråt o typ mitt i baken såsvängde den, så vi ramlade av o gled ner. HAH, godispåsarna gick typ sönder o godiset blev äckligt...

Sen drog vi te Nadja igen o kollade på en film som vi hade hyrt. ärligt, ja kollade bort ett litet tag o när ja kollar tillbaka så kommer något att man blir skit rädd, så ja slänger luren, hoppar upp i luften o skriker, HAHAHAAAA, sen efter dansade vi te thevoice onlineparty o vi filma, men vet inte om nadja kmr lägga in den XD

juste, syrran verkar ha tappa bort mitt USB sladd, så kan inte ladda upp bilder :( kanske me blåtand, ska försöka...

Uppdate, fick in bilderna ;)





Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0