Hiss och diss :)


Hiss

McDonalds - bara för att jag är såå tjock så har ja nästan ätit något litet dära varje dag ;)  Men nej, jag VILL leva på MC mat, hahah, de e så gott, iallafall McFeast, OMG jag döööörrr !!!
Haha, om ja vore rik så skulle ja köpa en McFeast varje dag, men vill ni höra mera om min McFeast berättelse? Ja. Ska ni få göra det? Nej, pallar inte skriva :)

Pengar - haha, pengar är mitt liv. Får typ ångest om jag inte har några, haha, kmr ha ångest den senaste månaden, men de är bra att juleen är nära, då behöver man inte ha de nån länge. Iallafall, man kan inte överleva utan pengar länge i stan, liksom, man kan inte göra något då :P

Nyår - jag tycker nog att nyår är en av dom roligaste sakerna som händer under året! Liksom, raketer, dricka, kompisar och baara fira de. Älskar nyår.


Diss

Lärare som favoriserar folk - HATAR DET. det finns en gammal tant (som jag har som engelskalärare) som favoriserar dom som är bättre på engelska. Liksom, en i min klass kan bra engelska o hon får göra nationella prov och om hon får MVG så behöver hon inte gå på någon engelska lektion i nian. Inget illa menat till dej :) MEN HATAR SÅNT IDIOTISKT. och sen ingen hade typ plugga te engelska läxa så sätter hon IG på alla, också på dom som har över hälften. Sen får man göra om"prov" på de  -.- de e ett fucking läxförhör.

Vinter - Okej, jag gillar att bara ha en vit jul och kanske en vit nyår, men sen räcker det. Det kan bli varmare. Liksom, snart kommer de vara 20- enligt vädret, vem pallar vara ute? förfryser redan nu. Men det enda som är bra med snö är att man kan åka skidor och mula dom man ska mula, inte bli mulad själv :p

Skitsnack - Det är nog en av dom hemskaste sakerna. När man vet att en person har snackat skit om en och måste vara i närheten av den personen är ju inte riktigt roligt. Själv har jag snackat en massa skit, som jag just nu ångrar mej. ALLA snackar skit om någon, även den här "perfekta" tjejen. Hon kanske inte snackar skit om andra, men hon tänker skit om en massa. Alla gör det bara. Jag tror nog att alla har råkat ut för att någon har snackat skit om en.

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0