Mitt rum

Haha, tänkte skriva lite om mitt rum. Asså ja böt ju rum för typ 6 månader sen? aa, o de e inte klart -.- asså ingen typ pallar fixa min helkroppsspegel o min säng. har bara en madrass på golvet XD och förövrigt e de väldigt stökigt.. värsta trashrum.

Men nu efter nyår iallafall innan den 1 februari ska mitt rum vara klart och helt fint. Ska köpa nya lakan o allt, dekorkuddar, överkast, ljus, fixa sängen, fixa spegeln, slänga allt skit, möblera om o allt. De ska bli mmitt drömrum, haha, ni får ingen bild... ;)

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0