Plugg

Kom på att ja måste plugga :o
Imorgon ska ja kunna min uppstats om youtube helt utantill o så ska ja ha so prov. Som tur är att NOprovet blev flyttat till tisdag, annars vet ja inte hur ja ska ha palla me allt -.- Sen har vi So läxa, jag tror att vi har engläxa men vet inte på vad, o matte prov, jippiii, en pluggvecka !
Men min hjärna hittar verkligen på annat, sånt som e onödigt. Som att läsa den tredje delen av Revolt i hungerspelen, sitta vi data, kolla på TV, städa rummet, ducha, äta, jag verkar vara den dåligaste på att plugga.

Mitt nyårslöfte får väl bli att ja börjar plugga mera inför prov.

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0