3 blondiner

Haha, när vi va i ica så hittade linda ett par solglasögon o de gick typ precis två tjejer förbi oss, o linda trodde såklart att de va deras ;) Så linda bara ; halåå, ni glömde era solglasögon?? o dom dära tjejerna kollade på oss o jag tog upp dom o såg att prislappen va kvar o ja ba ; linda, dom e inte köpta... för dom hade prislappen kvar o allt, så gissa vad vi garva åt de?? hahah XD

sen nu på morgonen så gjorde linda nudlar te frukost te mej, henne o fanny o sen skulle ja ta min skål o gå te bordet o så tappar ja alla nudlar helt plötsligt :o fattar inte varför dom ramlade ner.. men dom gjorde de o på golvet så låg de en stor nudelhög me nudlar, asså framför mina fötter o alla börja asgarva. sen så visste vi inte hur vi skulle ta bort de o allt.. linda kom me förslagen att vi skulle damsuga upp nudlarna o torka vattnet, men de e ju vatten i nudlar så fanny sa att damsugaren kommer att explodera. o ja kom me förslag att vi skulle moppa, o linda visste inte va moppa ens va XD sen kom linda me att ja skulle plocka upp de me papper o sen kom ja me förslag att vi skulle ta upp me trasa. o så tog ja upp nudlar me trasan o städade i doms kök, haha, kände mej som värsta pigan, HAHAHAHAHHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: linda tha shiet

min rubrik.. min ordning i texten XD

2010-07-09 @ 22:41:48
URL: http://lillisenlindan.blogg.se/

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0