Hemmmaaaaa

Nu e jag hemma igen, PUH, vad jobbigt de har varit, har typ städat, packa upp, packa ner allt igen -.- jag e skit stressad... försöker slappna av just nu ifall.. imorgon ska vi förstetta städa, ja som skulle träffa linda?  ifall, ska ta o reda upp de o träffa henne tidigt,, palla träffa någon efter halva dagen, man hinner inte göra nått, men mer om de :P

har haft de jätte trevligt i finland, har vilat o allt :P bada varje dag, typ 30 grader varje dag där o allt. en dag så va de oväder, o då menar jag verkligen de, men annars hare varit lugnt, visar senare om vad jag har köpt där ifrån, bloggar senare me andra ord.
nu ska ni få lite bilder :








haha, typ samma placering i alla bilder, men whatevä..

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0