Va hos Lindaa

Hejhej, va hos Linda, så har inte bloggat dom senaste dagarna..
HAhaha fett najs de va ;)

På morronen så träffade ja Linda o så drog vi te en park där vi lyssna på musik, åt godis o drack cocacoola, sen typ träffade vi några killkompisar o hängde me dom i gläntiish, men sen så drog vi för dom va tråk, så vi träffade Fanny som också skulle sova över dära. 
Sen drog vi för att hyra film någonstans o där hittade vi två stycken. En handlade om en tandfe o den andra va the ring two. o sen köpte vi en massa godis, chips o läsk  o energidricka. Sen drog vi typ hem te Linda o kollade på första filmen, asså tandfe filmen, o drack typ energiedricka o cola o blev typ as flummiga, vi fick aldrig kolla klart filmen eftersom den hacka o allt -.-  HAHAHAHAHAHAH, sen så typ skrämde vi varandra me "lakanet" som va tandfen, haha XD
Sen typ fleera timmar efter så kollade vi på the ring o asså den va inte läskig men samtidigt så va den läskig, de e svårt att beskriva känslan, hahaha ;I Sen flummade vi ännu mera o sen somnade jag, o när ja vakna, ca 30 min efter så va Linda o Fanny borta, så ja gick o la mej i sängen igen, sen kom dom. Sen kollade vi på disney channel o linda somnade o allt. :P

Så var min dag igår, o inatt för den delen,,

Nu sitter jag typ lite barnvakt...
BTW, vet vem vilken dag de ens e??



hahahhahha, utdragen bild, hahahahha


haha, Linda någon gång mitt i natten ;) hon skulle öppna fönster..



haha, långt inlägg, hehe XD

Kommentarer
Postat av: linda tha shiet

HAHAHAHAH! jag har bara ett ben? :D:D:D:D

2010-07-09 @ 22:44:31
URL: http://lillisenlindan.blogg.se/
Postat av: Ida is the shiet

ja vaddå?? du går väl inte me två ben?? :D:D:D:D:D

2010-07-10 @ 16:27:53
URL: http://ilam.blogg.se/

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0