Lindiish

Idag var ja me Linda efterskolan, elr va inte de så länge.. När ja hade kommit te Kista så kom jag ihåg att ja skulle hämta mina syskon, så ja fick bara vända tillbaka o hämta dom.. Ja kände mej verkligen värdelös då, haah, XD vi som skulle ha de så mys, sitta ute o sola o äta glass o sånt :(

Imorgon efterskolan så ska vi allafall dra te grönalund o vara där hela dagen. Hjalle, chrissa o albin (kanske fille) kommer också att vara där så vi kommer hänga me dom o så.. kanske bara ;)


bilder från skolan:
 





vi hade bild ute..  intresting, i know!
bara så alla vet så tänker ja inte börja me t.ex: kväll:  jag:  Linda:  , som ja har skrivit på dom senast inläggen innan bilderna, jag gjorde de bara tillfälligt...

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0