O-M-G

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA, jag hatar folk som ljuger om mej o det här är så skrattretande också. T.ex LIN*A, hon tycker att allt jag skriver i min blogg, kategorier, rubriker, inlägg, hur jag redigerar min bilder och hur jag skriver,  är hennes på hittande. Har hon hittat på hela poängen med blogg.se? SVAR: NEJ!

Fördetförsta; jag skriver egna saker som jag själv kommer på i min blogg, varför ska jag leva på hennes?
Fördetandra; Kategorierna har jag kommit på själv eftersom jag tycker att dom passar in i min blogg?
Fördettredje; Jag hittar på mina rubriker själv?
Fördetfjärde; förut så kopierade jag lite av hennes inlägg, men inte längre? gud väx upp
Fördetfemte; Jag redigerar inte ens mina bilder?
Fördetsjätte; OMG, det här är de som e de barnsligaste, jag skriver ju hur fan jag vill?


haha, hon säger att hon kom på rubriken outfitta som jag skrev i mitt tidigare inlägg, herremingud, de har hon inte alls. Hon säger att hon har lagt upp den i sin blogg o allt och tror överlägset att allt kretsar kring henne o att jag lever på hennes blogg. Det gör jag verkligen inte. Så säger hon att jag inte har någon fantasi, jag har bättre än hon. Sen tar hon hjälp av sin kompis NAD*A som måste komma o hjälpa henne att vara kaxig mot mej o hjälpa henne att hitta på elaka saker att skriva till mej.

du säger åt mej att skaffa liv, skaffa liv själv. man märker ju hur barnslig du e egentligen. Och jag kom ju på det där med outfitta själv, o hon vill att jag ska ljuga o säga att ja tog de från hennes blogg? har aldrig ens sett de -.-
VÄX UPP MED DITT BETEENDE, hatar folk som är falska, som dej.

Hon säger också att jag sårar hennes känslor, men hon sårar ju aldrig mina känslor. (NOT)

HAHAHAHHAHA, VÄXUPP

jag undrar verkligen vad som har hänt med dej, du var verkligen inte så här förut :o


Kommentarer
Postat av: Anonym

dum, har aldrig sagt att du ska skaffa liv.

Hör du röster?

2010-06-19 @ 15:02:49
Postat av: Anonym

vad vill du? att folk ska tycka synd om dej? HAHAHAH! o-m-g



är du inte mogen nog att ta det i verkligheten i stället.. måste skriva de i din blogg. så NÅN? host ingen ska trösta dej

2010-06-19 @ 15:13:02

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0