Hemma

Nu e jag hemma igen, eller kom hem vid ett, men va tvungen att fixa mej o så för att jag skulle möta Linda klockan halv 3 o sen skulle vi åka te grönan. Så vi va i grönan idag o åkte frittfall 3 gånger, första gången för linda i hela sitt liv dåra..  Jag har typ skit ont i benen för vi har gått runt o såå,.. När vi åkte insane så kom börja nåra killar prata me oss o så åkte vi me dom flera gånger. en av dom va typ ganska tung så vi snurrade runt flera gånger o allt, de va skit hemskt, men samtidigt kul !  hade ont i käkarna efteråt för att hade skriki så mkt..

Jag har iallafall lite bilder från hotellet, de såg ut som värsta djungeln innomhus. Hade faktiskt jätte trevligt!!











de va logen dåra,, ;)  det fanns kräftor, fiskar o krabbor i det dära dammet..


poolen, det fanns ett gym där också, o ja gymmade, i en sån dära springgrejj, de va första gången i mitt liv :P


hotellet utanpå, inte så fint, men de va coolt dedära me fönsterna


hotell rummet som vi bodde i, de va faktiskt lyyyyyxxxx :D

hah, de blev visst en bildbomb, ajja, tänker sova nu, e bajstrött godnatt

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0