Skojjaaaa

haha, ska blogga mera idag, ofc XD

idag hade vi den här långa dagen i skolan, me 6 supperrduupperrr långa lektioner, men den gick skit snabbt, va int så tråkig som den brukar vara, men de va säkert för att de va snö ute..
Haha, under lunchen drog ja o brudarna ut o hade en liten snöbollskrig ute, hade inga vantar, ofc, så mina fingrar va is.. blev också mulad en gång, de hjälper verkligen mitt dåligablodcirkulation så ja skulle bli varmare, NOT. o sen bombade vi avz me snöbollar o mulning så hon ska få i sig svensk vinter ;)
Skolkläderna kom också idag te skolan, visar i nästa inlägg !

Efter skolan drog ja o Avz o försökte köpa gash, men de gick typ inte, men sen va ja tvungen att åka te dönken för skulle äta dära me syrran o avz drog vidare,, hopppas hon hittta :p



hah


jag fryser, därför ser jag muppig ut




Och så lite tråkig utsikt från skolan :P



kom ihåg också att fråga fråga i frågestunden, avslutar den i helg någon gång !
KLICKA FÖR ATT KOMMA TE FRÅGESTUNDEN

Kommentarer
Postat av: Avz

jag lyckades köpa i gamla stan :D

2010-11-24 @ 19:19:50
URL: http://omgitsavz.tumblr.com/
Postat av: Ida

fett najs :D men du, logga in i msn ! :)

2010-11-24 @ 19:22:39
URL: http://ilam.blogg.se/

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0