Siggäääh today

Tjatja bloggen ;)
 
Idag hade vi en helt vanlig dag i skolan, höhö, har svenska film på elevensval o de e verkligen ruliigt, toppen! Ajja, fick se en film, en engelsk film, (haha vi har bara fått se på hur man gör en film) filmer idag, o de va iallafall okej, vad kul o veta...

Nu efter skolan så gick jag hem te siggepigge o va där, kollade på shrek 2 o drack oboy,, sen har inge mera hänt. Snart ska jag hoppa in i duschen o duscha o sen får vi se om jag bloggar :P


bild från igår,, Natalie, Linda o jag, ignorera mitt fejs

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0