Stickning



Som jag skrev igår så håller jag ju på att sticka, elr jag gör liksom skoljobb hemma... ajja, det ska bli en halsduk o har typ redan börjat om från början 2 gånger... blev inte riktigt nöjd eftersom det blev inte så som jag hade tänkt mej, men nog om stickning...

Snart
ska jag gå till duschen och fräsha upp mej och sen ska jag kolla på idol,, slutet av slutaudition var det typ idag ? iallafall, vad mycket bloggning det blev idag  ska försöka fixa upp det, men gillar inte min textstil som jag har på bloggen, den e skit liten, så ska försöka fixa det nu

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0