Valpar som slängs i floden




jag har precis läst en artikel om tjejen som kastade 6 hundvalpar i en flod, ni har nog hört talas om det? nu har dom publicerat en ny artikel om detta på aftonbladet, läs den här.
det är en 75-åring som hittat 5 valpar vid floden, hon hörde mycket gnäll och såg dom 5 hundvalparna, dock var det 6 stycken valpar, alltså finns inte den sjätte valpen i livet. men alla andra klarade sig, sån tur. jag trodde aldrig att dom skulle överleva.
tjejen som slängde valparna i floden fick bara böter, hon borde låsas in minst ett år. detta är mord, djurplågeri. som iallafall jag tycker borde straffas mer fall det inträffar.
"de är friska och glada. mitt problem är att de behöver minst tre liter mjölk om dagen och jag lever bara på min lilla pension, men jag har inte hjärta att överge dem, säger ruza pavlovic till vecernji list."


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0