allt kretsar kring oss

Praodag nr.3.
Gick väl sådär. Gjorde klart den där andra reklamvideon,, hehe, ja lovar att all stavning o sånt e fel, HAAHHA, gissade också några ord som ja aldrig hade hört talas om.. Sen efter det gjorde jag ingenting, spelade shack o kollade facebook o mail typ hela tiideen, sen sista tiden så kollade jag på när min handledare valde en massa bilder te spelet, liksom hur omgivningen ungefär ska se ut.




så ser de ut däraa,, min data ocksåå...

Efter prao så träffade jag Nadja o vi drog till donken och ja åt en härlig McFeast meny, MUUMMSS!! sen gick vi te kulturhusets biblotek ^^ liksom Nadja satt i andra sidan bibloteket o ja satt i andra, så vi snacka i lur, AHAHAH, sen sa ja att ja ser henne o vi båda dog.
Sen satt vi i dom hära bubblorna (stolarna elr vad de e, som hänger ner från taket) o chillade där, så typ kom de små killar som sparkade på Nadjas stol o sen rusa men kom tillbaka efter ett tag, sen kom de några andra killaar,, hah..
Sen efter ett tag drog vi ut o träffade Avz o va me henne innan vi tre drog till Waynes o där så kom dom andra tjejorna så fikade vi liitee. Sen åkte vi till jordbro o omg.. iafall vi köpte nötter o klubbor där :p

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0