Big moma

hehe, hej och godmorgon på er.
Sitter här typ halv fixad,, ska träffa Nadja o kolla på bio, de blir big moma,, jag vet inte om den heter så, men aja. FIxade min navelpiercing, ni vet den nya ja köpte? jag tror att den innehöll nickel för det börjadde göra ont o de svullna, så tog ut den o lät den vara utan något hela igår o hela natten, nu har jag satt den ja fick från börjarn in igen,, o de gör inte ont längre.., :p

I torsdags så sa dom typ att de skulle bli runt 15-20 plus grader? Undra om de stämmer..


naaw, va gammal. Den e från 10 i början av vintern :)


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0