Bottoms up

Hejsan på er. Va i skolan idag, det var chill. Vi hade utejumppa idag, va inte med för att jag är lite förkyld fortfarande.
Efter skolan gick jag och tjejorna till seven in leven för att köpa en kaffecooler var och sedan för att gå ner till rålis för att chilla och sola. Det var mysigt, det var en massa studenter där.

Efter det gick jag och träffade Linda och vi åkte till stan och vi shoppade lite. Så chillade vi i TC och så såg vi en massa bekanta :p




haha, när Vera skulle ta av sig strumpbyxorna XD


Imorgon blir de kanske picnik,solning och badning på dagen med brudarna i någon strand och sedan på kvällen fira valborg :) Alla ska sova hos Veraa myysiiigt!


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0