En vacker vårkväll

Igår kväll när ja kom hem bloggade jag inte. Jag orkade bara inte för kom hem runt 10 o då var det bara att äta, o kolla på bigbrother.
Men efter reklaminspelningen så åkte jag hem och fick reda på att ja inte alls skulle ha utvecklingssamtal, utan dom hade flyttat de typ 2 veckor framåt.. Så ja åkte och träffade min gamla kompis Stefanie.
Vi snackade om gamla minnen o vad som händer med livet och så, mera hann vi inte.






ser ni hur fint vattnet och himlen va?? aah, ja dör, de va asfint o se de. Vattnet va helt blankt o stilla (fast på bilderna så är de rörligt för att mvi badade våra skor.) Man fick verkligen lust och bada

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0