Håret

Som sagt så har ja ju slingat o klippt håret sen två veckor tillbaka och jag la aldrig upp resultatet :p Jag orkade inte o hade inte tid och tyckte att det va onödigt XD men nu tycker Linda att ja ska lägga upp ett inlägg, elr iafall bilder o såå,, samtidigt kan ja också sakna mitt förra hår ;)




såhär ser de ju ut just nu, lite chokladbrunt med rödainslag... och så axellångt. Klippte bort allt slitet så det blev ju en del, fast hellre ha kort och oslitet än långt och slitet.

Förut såg mitt hår ut såhär:

sådär långt det var! (långt för min del ^^)

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0