Vaalboorg snaart


3OH!3 - House Party

Valborg är den 30 april, inte första maj !
Somsagt har jag blivit förkyld av en viss människa så ja har varken kännt lukt eller smak på mat och sånt, jätte tråkigt att äta godis när man inte känner smaken... Har också gått runt och hostat och haft en röst som när killar har när dom e i målbrottet, helt hes och allt..
Iallafall, ska fira valborg med Nadja typ, kanske blir det fler människor, jag vet inte, men jag tror att vi ska vara i brb.


Idag var det första dagen i skolan, den var chill, den gick väldigt snabbt. Efter skolan träffade jag Nadja och vi hängde i friddan o TC och sen åkte jag till min konfa. Den är slut nästa vecka, hah, ska ha konfa"fest" på söndag ^^


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0