Hihi, liite taggad

Hela dagen i skolan idag har ja suttit framför min lur och planera en massa som vi ska göra o ha på min fest.. hiih, ja o Nadja har kommit fram till att jag ska sova hos henne på fredag o då ska vi köpa, testa och fixa allt :)) De kommer bli najs, fast de e fortfarande över en vecka dit..

Idag ska jag städa lite i mitt rum och börja fixa det. Sen måste jag plugga och sen ska ja kolla bigbrotheer, hihi, kollade någon ens igår?? :p ja gjorde !
Har inga bilder heller, ni får nöjja er med en gammal. Och de e roligt också att flera nya besökare har börjat läsa min blogg :D välkommen !!


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0