Love is in tha eair

okej, jag vet inte om jag har stavat rätt på eair, hihi,,... skrev de som lät rätt ^^
E iallafall hemma nu. Haha, åkte te TC o där fanns ingen Nadja, utan väntade typ i en halvtimme utan att hon kom, o så bombade ja hennes hem telefon men ingen svarade.. (hon har ingen mobil) aa, så ja gick till åhlens o tog lite parfym o gick ner igen för att vänta, och så typ efter en kvart kom hon, haha. Hon hade varit i TC o vänta på mej o sen åkt till friddan och sen tillbaka :p gulligt !

Ajja, så vi gick till donken o hon åt, som vanligt. Sen gick vi utanför åhlens city o tog en gash där, för där är de varmt. Sen åkte vi till friddan o träffade Mio och sen gick vi till solariumet och Nadja solade. Sen hängde vi väl med varandra ett tag.. Typ vid halv nio så började vi gå hemåt o så tog vi en gash till, hihi, ojaa, hade baxa Mios busskort o Nadja hade baxa hans iphone laddare o sånt.. Ajja, så följde typ Mio me mej te min port så hängde  vi där?
Så har min kväll sett ut, imorgon ska ja träffa Nadja imorgon, men de är en annan historia :p


SKIILLLLSSS




haha, lite bråk på gång? nej men dom bråkar om vem som e bossen -.-

hahaha, ja  o Nadja hade likadana leggins på oss, hihi, ingenting planerat,,

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0