Random

Nu sitter man själv vid datan. Idag efter skolan så åkte jag till hötorget och träffade Nadja där, och vi gick till H&M och hon köpte en mascara, sen gick vi till weekday där ja köpte ett par jeans (visar senare) och sen gick vi och kolla i  en MASSA random butiker. Man vet knappt att sånna existerar, men det fanns jätte najsiga kläder där :)
Nu när jag kom hem så har jag bakat äppelpaj och firade för att mamma byter jobb, de brukar man väl göra? haha, gjorde dubbelsats och köpte 3 burkar vaniljsås, fast de e ju gott, så de gör inget ;)

Tidigt imorgon så åker brudarna till kungsberget, iår kunde jag inte hänga med :( så ska stanna hemma imorgon hitta ppå något..



Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0