RObotdans

Tjeeena, kom typ nyss hem, elr har hunnit städa lite i mitt bombade rum.
Efter skolan drog ja o Jossan till TC o där köpte ja ett par leggins ja ska visa senare, aa, o sen så drog ja hem o lämna väska o sånt där o drog till min lillasyrras dagis för att hämta henne. o jaa, sen hände inget speciellt. Efter ett tag så drog ja till Rissne o där träffade jag Dimer o Leo, så vi hängde hos Leo. Båda visa sina dansskills o gitarrskills :p
Sen kom ja hem, fett tråkig fredag ! Nadja svara inte på lur så ja får damp..

Nu täntke ja ladda upp bilderna ja typ tog igår o sånt? hah, de va bara några få som kom på lösenordet o användarnamnet, inte konstigt, ja gjorde dom onödigt lätta ;)


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0