Woppsi

HIhi, blogga inte igår. Hade en massa annat för mej.

Efter jumpan igår så drog jag och träffade Nadja, palla inte skolan.. så vi åkte hem till henne o där blandade vi typ drinkar. Sen satte vi oss framför TVn och kollade på gossipgirl och åt kakor, haha XD  Vid typ 2 elr halv tre så träffade vi Dimer och gick till donken och åt, sen åkte vi till solariet och chillade där, heh...

Sen kom jag hem och upptäckte att min moster, kusin och hennes man var här hemma och dom ska tydligen stanna här i en vecka.. men jag geekade gossipgirl igår kväll, såg två hela skivor. Är helt kär i serien !!!

Och sen i torsdags så var ju Nadja här? och jaa, vi hade väldigt roligt :)



Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0