okej, så här är de

kan berätta vad som har hänt.

jag träffade najda, tobbe o onur i TC o vi fick vodka o sen så drog vi te sumpan där vi träffade leo o micke, så vi
gick te en skog o blanda cola o vodka o så börja ja o nadja dricka,, de blev liite för mkt. Sen skulle vi byta plats av någon anledning så vi vinglade te en annan sten o jaa, flumma..  Ramlade runt 1000 gånger o så hade ja o nadja "catfight" SÅ HAR TUSEN blåmärken. 2 på händerna, 4 på knäna, 1 på smalbenet o en vid foten.
sen drog Leo för att äta så vi stanna me micke o efter ett tag blev de för mkt så han fick panik o ringde min mamma o så kom typ Leos mamma, Leo, min mamma o Micke o sen drog vi hemåt.

så nu har ja utegångsförbud i en månad o data förbud i 2 veckor XD nej men ska blogga från skolan, som idag. men måste dra nu ses.


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0