Packar

Tycker inte någon att de e snyggt med sex pack?? asså visst, de e snyggt på killar o så, men jag tycker också att de är snyggt på tjejer. Jag skulle vilja ha de, men är för lat att göra situps o sånt som man tränar sin mage med. haha, en gång gjorde ja 30 situps o så efter låg ja säkert i en halvtimme o va helt slut. Min kondition är så jäävla dåligt :(
OM jag ska börja dans måste ja ju fixa upp den, men kommer bara förstöra den mera eftersom ja gashar XD  Funderar på att sluta, men vill inte.. hehe
Iallafall, jag tyckker att de e skit snyggt på tjejer,


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0