2011.06-05

Godmorgon bloggen !
Har precis ätit lite frukost och nu så tänkte jag bara ta det lungt ett tag och sedan städa lite och sen ska ja fixa mej.
Idag ska ja träffa Dimer, Leo och en tjej, så vi får se vad som händer haha, det här kommer säkert blir kul !

Idag händer också två andra speciella saker.
Nadja fyller 15 år idag. Hon blir både byxmyndig och straffmyndig, haha :p Men grattis på dej gumman ! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Och så är det bigbrother final idag! HAHA, har kollat varenda avsnitt sen de börja, varenda kväll suttit fastklistrad framför TV'n, vilken geek. Undra vem som vinner?
Jag vill att Martin ska vinna, han är roligast enligt mig :p


Bara för att de e Nadjulis födelsedag tänkte ja bjuda till extra många bilder på oss,,












hihi, det här räcker med bilder, alla e från vintern tror jag :p

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0