25 – Min favorithögtid

Min favorit högtid är väl min egen födelsedag, haha, och sen julen och räknas nyår till högtid? Det gör det väl iallafall på mig..

Älskar julen för att familjen är samlad och man brukar ha de mysigt och äta god mat, sedan får man en massa presenter !

Jag älskar min födelsedag för då blir man ett år äldre och man får en massa presenter då också.

Och sedan gillar jag nyår för att det är jätte kul. Man eller jag brukar vara med kompisar och ha jävligt kul och så får man se en massa fyverkerier som man bara typ får se en gång om året och så. Det är roligt, och så åker man ju alltid ett år in i framtiden :)


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0