6 juni

Godmorgon !
Idag är det sveriges nationaldag,, hmm, inget speciellt händer för mig iallafall. Senare idag ska ja möta upp tintin ^^ Jag vet inte vad vi kommer hitta på, men något iallafall..
Haha, förra året vid den här dagen så var jag i grönan med Linda och såg Markoolio uppträda, vi hade ju guldkort då :p

Måste också klippa topparna på mitt hår, fett sliitet. När ja åker till Finland ska ja låta mitt hår vara, inte färga eller platta elr ingenting sådant. Sen ska det vara fett fint när ja kommer hem igen, och så ska ja också ha köpt en massa nytt o blivit superbrun. Kommer ju åka dit på lördag och stanna där till den 12 juli. Ja kommer ihåg dom första dagarna, ja ville inte alls, men nu när det kommer närmare så känner jag endå att det kommer bli skönt och man kan bara ta det lungt.


Kommentarer
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-06-06 @ 11:41:40
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0