asgarv



Nu e man hemma.
Somsagt så träffade ja en tjej och vi åkte till fridhemsplan där vi träffade Dimer och sen när vi var med honom så åkte vi till TC där vi gick runt ett tag och snackade. Sen efter ett tag kom Leo och vi gick till donken för att äta och snacka.
Efter ett tag gick tjejen och jag, Leo och Dimer var i donken ett tag och snacka om onödiga saker och sedan drog vi till Åhlens där Leo drog för att träffa sin farsa och jag och Dimer åkte hemåt, eller Dimer lämna mej hem och sen drog han :p

När jag kom hem så åt ja liteefattiga riddare, u know? (:
och nu sitter jag och drivsmsar med min systers kompis för att dom e med varandra, haha, nolifer nr. 1


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0