Tråkig jag är

Haha, bloggade inte mer igår kväll :p men hann faktiskt inte med.
Igår så var jag i nacka och träffade pappa och syskonen och när jag kom hem så hade Fridatidningen kommit i brevlådan så satt fastklistrad framför den resten av kvällen.

Idag så har det hänt mycket, tycker jag.
En väldigt vacker dag ute kan jag iallafall säga!
Idag hade vi ingen vanlig dag, utan en såndär idrottsdag, eller vad man kan kalla det.. Åkte till skolan, eller till rålisparken, var en halvtimme försenad, (första gången på länge) fast dom tog inte närvaro så.. ;) Sen skulle vi spela frisbee mot andra 8:or, men jag, Vera och Avz spelade inte, så vi åkte till fridhemsplan och köpte lite läsk och sen gick vi till donken och åt lite lunch och sen till Kronis där vi träffade Mirre och Jossan och så drack vi upp drickan, pratade, tog bilder och hällde läsk på varandra, mysigt :)
Efter ett tag så åkte vi till Långholmen och bada och solade och sen vid typ halv 6 åkte hem och sen efter ett tag gick jag och mami till Arizona och åt middag, gott ! (y)


det här åt jag, en Arizona kyklingsandwich, hur god som helst !

Imorgon är det skolavslutning :D
Det blir typ någon picnick med klassen efter i smedis, jag vet inte om det blir av, annars hittar vi på något annat kul att fira med ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv; så lite så!



åh gullunge, tack så mycket! detsamma :D

2011-06-09 @ 21:09:10
URL: http://playthemoment.blogg.se/

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0