Fan vad ont man ska ha

Tjänare, vaknade för en halvtimme sen :s skit tidigt.. aja, igår va skit rolig ! fast har inga bilder :p

De blev inge krök, men de va endå asnajs. Jag träffade Nadja i handen så köpte ja monster till oss, blev sjukt flummig, Nadja säger att ja inte klarar av en.. ramlade faktiskt och slog i armbågen riktigt hårt på marken, ja tror att ja har värsta blåmärket där, de kändes som om den gick sönder typ... och sen åkte vi till Jordbro och träffade Sami och Muhamed. Efter ett tag joinade också Kostas och Jimmy med sen efter ett tag drog dom och Muhamed till stan.
Så satt vi typ o gashade på och jag tjatade hela tiden om att ja va toanödig, hahahha, sen började vi gå mot pendelstationen o frågade folk om dom hade cigg o en bärbar toa :p stackars människor som blev utsatta.  Tillslut när ja hade fått gå på toa så åkte vi till hötorget och där gick vi till matrix (internet cafe) o typ träffade dom andra killarna ddära, o så satt vi o facebooka o typ hackade datan för vi visste inte hur man spelade spelet...
Sen när klockan närmade sej 11 så åkte vi till sterkisplan och dom lämnade hem mej :)

Hihi, kul, idag vet jag fortfarande inte vad jag ska göra, något blire iafall, ska kanske sova hos Nadja, de kommer bli kul, men de är inte bestämt än..


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0