remiix

har satt upp mitt hår i en bulle, har inte haft de på 1000 år typ, senast förra året??

aja, har bomba med bilder, ska göra ett vääldiigt onödigt inlägg om min the sims familj, intressant ! och aa, idag hade jag ingen svenska på morgonen så hade sovmorgon, började halv 11.. men kom endå typ en kvart försent, -.- i No'n så labbade vi med alkoholer, man fick typ ont i huvudet av alla gaser som va där.
Imorgon ska det börja en ny tjej i våran klass, hon heter Ebba, vi fick faktiskt reda på de liksom igår, alla blev typ chokade.. men det började en ny elev i varenda klass,, för att skolan behöver mera pengar,, fattig skola ja går i ^^

nu när ja kom hem så gjorde ja inbakadfläta på Disa och Vilda, :p hehe, Vildas blev cp för hon har fortfarande för lite hår, men Disas blev skit bra (y)


flätan :)))


Vilda :))



hehe, gick typ vid halv nie tiden och lämnade syrran i skolan,, liite diiskreet klädsel asså !


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0