The fucking sims

Nu ska jag skriva om min the sims familj som jag skrev tidigare. Hehehhehehehe


Familjen består av 8 medlemmar. Det finns 2 par tvillingar dära..
Mamma: Zumba
Pappa: Niram
Tonårskille: Benji
Tvilling tonårstjej nr.1: Natasha
Tvilling tonårstjej nr.2: Nitisha
Bebiskille: Jemeny
Tvilling bebistjej nr.1: Shirin
Tvilling bebistjej nr.2: Dommie



I entreplan så hittar vi:
Kök
Matsal och vardagsrum (ihopsatta)
Toalett och hall


I den här våningen så hittar vi:
Zumbas och Nirams gemensamma rum.
Shirins och Dommies gemensamma rum.
Natashas rum.
Jemenys rum.
och sist men inte minst, deras toalett.


Benjis rum


Nitishas rum, hon bor längst upp.


Här är de Jemenys födelsedagsfest på gång



snacka om liv jag har ;)


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0