Woppsi

tjena, har inte blogga, hehe ;)
min blogg har endå blivit bombad med läsare. men aja, idag var de skola, vi hade ingen jumppa,  en kvarts matte o så chill so. sen efter skolan drog jag, Mirre, Jossan, Avz, Susanna, Vera och Nadja och åt i Kina Muren och åt, haha, tjuvade en massa mat till Nadja XD sen drog ja te skolan te typ skoldoktor o sen så träffade jag Nadja igen och vi åkte till Masmo (stationen innan Fittja) o träffade Tolga och hans kompis,, jag tyckte att vi hade skit tråkigt.. HAHAH, sen åkte vi hem.. hahh, inget speciellt har hänt...

nu sitter jag och koollar på bigbrother, haha, älskar de programmeeeettt


skit söt Avz e !! :)


på tåget hasde vi solrosfrön krig ^^ busigt

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0