4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Jaa, du.

Mina mål är väl att först gå ut skolan med bra betyg och komma in i den skola som ja har sökt till och vill gå. Sedan efter studenten ska ja bo kvar i Sverige 2 år och sedan ansöka stipendium för att gå typ college eller något sånt i Kaliforninen eller New York. Och sen ska ja försöka bo kvar där.

Min dröm är att bli en modell, liksom jävligt känd modell, i Victoria Secret eller något sånt, och blir rik på det. Eller så lyckas som mäklare eller hår/makeup stylist.

Önskningar är väl att ja ska ta nian på allvar och inte loosa på de. Att ja inte slösar upp pengar på skit  och inte ska ta åt mig från misslyckade som håller på och förstöra ens liv, vilket jag lyckas väldigt bra med ! (y)

Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0