Gingeerhead

Heheh, mitt hår e lite orange, men får ta o leva med de. Har blekt mitt hår 3 gånger under 2 dagar, så ska låta det vila i två veckor max, haha, får solbleka det och försöka tvätta ur färgen så mycket som möjligt.

Idag träffade vi min mammas kusin och vi gick till ett Café mittemot Åhléns City o käka o så. Fick en jätte söt navelpiercing av henne :)
Sen efter, typ halv två så åkte ja mot Kista och träffade Linda och sedan så träffade vi Josef och så hängde vi runt dära.. Vi 18.00 kom Daniel och vi gick hem till Linda ett tag och sedan åkte jag hemåt.




Ikväll blir det nog att kolla Finalen på melodifestivalen, hoppas Erik Saade vinner, och då kommer ju melodifestival finalen till Sverige och då måste jag gå !


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0