Halvtrött chey

Godmorgon folket.
Här sitter jag vaken, vaknade för en kvart sen. Ska nog hoppa in i duchen snart och sedan fixa ögonbrynen.. Sen ska ja nog äta lite frukost och ta det lungt.

Har också ingen aning om ja ska ha leggins, shorts eller nylonstrumpbyxor :s
Halv 5 ska ja vara i Haninge och då ska ja, Nadja och Vanessa fixa oss tillsammans och sedan dra till solna :)



Vet inte vilken av tröjjorna. Nadja tycker att ja ska ha den svarta.... den passa också bäst till legginsen, men vet inte vilka leggins ja ska ha på mig. Ja kan inte ha lackleggins för det blir för svart, och sen har jag en massa annat svart liksom som inte passar...
Aja, sitter och snackar med Nadja om dom problemen nu,


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0