Lite stress?

Hmm, jag vet inte om ja känner liten gnutta stress? för allt borde ju vara lugnt nu, skolan slutar om två veckor och vi har inga läxor eller prov, haha XD
Men ja känner att ja inte kommer hinna med att göra allt till lördag (vilket jag visst kommer göra) för på lördag är det nämligen topnotch och jag ska dit med Nadja, Vanessa och kanske Linda, vem vet.

Imorgon ska ja shoppa me tjejerna från klassen, vi ska åka till kista för de är en bra galleria.

tröjja
puder
eyeliner
shorts
skolavslutningsklänning
skor

det måste ja köpaa...
Sen efter på kvällen ska vi köpa biljetten också.. och sen ska vi köpa annat smått och gott :p


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0