Storstädning på G

Godmorgon !
Jag har bestämt mej att ja ska storstäda mitt rum, vilket inte händer ofta. Så ja ska gå igenom allt, slänga allt onödigt, ja ska också gå igenom min garderob. Tjuvstartade redan igår kväll lite, och så plöstligt hittar jag min gamla kamera, med laddare o USB :o Jag hoppas det funkar, för om ja minns rätt så slog ja den några gånger i bordet för länge sen för att den inte funka -.-

Men nu ska jag iafall försöka titta på gossipgirl online, hoppas de funkar !

Sen efter när ja har storstädat får ja ta och fixa mej och plugga lite innan ja drar och kollar på Nadja och Vanessas dansuppvisning, de ska bli kul :)


Kommentarer
Postat av: vanessa

kuul, min uppvisning också! :D

2011-05-22 @ 10:08:08

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0