13 – Mitt drömbröllop.

Mitt drömbröllop är i någon asfin kyrka med en massa blommor och jätte många besökare. Jag ska ha finaste bröllopsklänningen och skitvackert hår och min man ska ha en skitfin kostym och allt.
Sedan om jag har barn ska dom vara jätte söta i sina klänningar/kostymer.
Sen när vi går ut genom trappan ska dom kasta ris och blommor och ta en massa fina bilder och sedan ska vi åka limosine till ett ställe där vi ska ha själva bröllopsfesten. Efter någon vecka ska vi åka till en smekmånad i en månad och om vi  nu har barn får dom inte följa med.


Kommentarer

Image and video hosting by TinyPic

Om du vill ha mer besökare, så tycker jag att du ska skriva in din blogg i hemsidan och sedan är det bara att skriva det på din blogg. För att komma till hemsidan så ska du skriva in i den här där du skriver in alla hemsidor du besökaer: www.bloggriket.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (visas bara för mig)


Din hemsida eller bloggadress:


Kommentar:

Trackback
RSS 2.0